19 Mart 2013 Salı

Tulum


Asya için sonbarda tulum almıştım.Modeli çok hoşuma gidince benzerini dikebilir miyim acaba derken bir de baktım ki kumaşları almış,biçmişim çoktan.Ocak ayının başında diktim bu tulumu.
Makina bozulmuştu. Dikiş işlerini anneme gidip hallediyordum.Sabredemedim ertesi günü.Elimde teyelledim Asya uyumuşken. gece vakti.

Sonra annemlere gidip makinaya çektim.Sıkıldığım yapamadığım yerlerde anneme devrettim işi.Fotolar teyelli halinden.İlik açmayo becerebilirsem yakında giydirmeyi düşünüyorum Asya'ya.

10 yorum:

  1. Çok güzel olmuş, ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
  2. çok güzel olmuş ya ellerine sağlık.. kumaşının deseni de çok güzelmiş.. bizde isteriz..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağol canım.ne dene olmasın Dila'yada yaparım bişeyler.

      Sil
  3. Çok güzel olmuş, elinize sağlık...

    YanıtlaSil
  4. çok güzel olmuş,ne marifetlisin ya maşallah..ben de az buçuk dikiş biliyorum ilerde bu konuda kursa gidip kendimi geliştirmek istiyorum.yeni dikişlerini bekleriz:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sende örgüde harikasın.dikiş el yordamıyla gidyor benim.kursa filan gittiğim yok.bloglardan öğrendiklerimle yapıyorum hepsini.

      Sil
  5. Ellerine sağlık çok güzel olmuş canım,güle güle giysin meleğin inşallah,sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. beğenmene çok sevindim.sen daha güzel şeyler yapıyorsun takipteyim.

      Sil

Blog Listem

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Third Birthday tickers

Popüler Yayınlar