9 Mart 2013 Cumartesi

Kuğulu Park ve Hafta sonu

Hafta sonu yazısını tam bir hafta sonra yazıyorum.Geçen hafta Asya ile babası cumartesi günü babaanneye yalnız gittiler.Ben evde kalıp,ev temizliği,çamaşır,ütü işleriyle uğraştım.Cep telefonum bozuktu.İletişim sorunları yaşadık durduk.Ev telefonu var ama o da sıfırlı aramaya kapalı.Ancak dışardan biri ararsa konuşabiliyoruz.Eskiden nasıl yaşıyorduk ki biz.Öğlen telefon geldi akşama sizdeyiz diye. Eşimi de arattırdım.Çaya geleceklermiş ben yemeğe anladım.Arayıp soramıyorum ya tekrar.Kimse aramazsa konuşamıyoruz.İki tencere yemek yaptım.Onlar bir haftalık yemek oldu.Anneme götürdüm gerçi hepsini:))

Akşamki misafirlerimiz.Kızım Selin ablası ve Semih abisi. Önce misafirlerimiz geldi sonra Asya ile babası geldi babaanneden.Evde Selin ablasını görünce öyle çok sevindi ki minnoş.
Ablasıda elinden tuttu.Evi gezdiler.Sarıldılar.(Selin'in üzerindeki eteği Asya'ya dikmiştim.Denemek için giydirdik.Çok yakıştı.Kumaşı kalmıştı birde Selin'e dikeceğim.)
Uyusun diye yaramaz Zeynep Asya'ya kitap okudu.Semih abisi de okudu ama Asya uyumadı.
Dayımızın yeni hediyesi yapbozlarla oynadılar.
Ertesi günde Kuğulu parka gittik.Hava biraz serindi dönerken iyice soğudu.
Çocukluğumun parkı.Okuldan çıkıp giderdik.Yaz akşamlarımızın gözde mekanıydı.

6 yorum:

  1. Bizde şimdi ankaradayız yarın kuğulu parka uğrasak görür miyiz acaba minik Asya yı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yaa cidden mi:)yarın 10 -11 gibi buluşsak mı.fmimh.85@hotmail e tel nonu bi yazıversen geç olmadan.haberleşelim bi.

      Sil
    2. hep karıştırıyorum. fmimh.85@gmail olacak.

      Sil
  2. aksilikler yasamissin ama gununuz guzel gecmis neyse ki. kuzulara da masalla

    YanıtlaSil
  3. Keyfiniz daim olsun.
    100. üyeniz de ben oldum: )

    YanıtlaSil
  4. kuğular gibi maşallah, çok şekerler :)

    YanıtlaSil

Blog Listem

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Third Birthday tickers

Popüler Yayınlar