16 Mart 2013 Cumartesi

İlk Mim :)


İlklerle devam ediyorum.Sevgili Sevgi Diloşun ayak izleri  ve nazlı Alya'dan sonra hayat bloglarının sahipleri beni mimlemiş.İlk mim ya bu heyecan yaptım şimdi.:)



1.su mu, ateş mi, güneş mi olurdun? Neden?

Güneş olmayı seçerdim galiba. çok sevdiğim,hayatımda önemli yeri olan insanları da güneşim diye severim kendimce.Her yeri ısıtan, aydınlatan güneşsin enerji kaynağısın daha ne olsun.

2.taş olsan nerenin taşı olurdun?

dilek taşı olabilirim pek ala.leyla ile mecnun dizisinde bir dilek taşı vardı ki izleyenler bilirler...:)

3. neyin ve kimin karşısında, hangi durumlarda susarsın?

cahil insanların karşısında, anlatsamda anlamayacaklarını anladığım anlarda susarım.kendimi yoramam, anlamazlar da zaten.

4. kusur olsan nasıl bir "kusur" olurdun?

aşırı saflık ve herşeye karışmadan duramama kusuru olurdum.

5. küfür olsan ne olurdun? kime savrulurdun?

Allah bildiği gibi yapsın demek küfür mü? öyleyse bu olabilirim.iki yüzlülere..

6. esir olsan neyin veya  kimin esiri olurdun/olmak isterdin?

Tüm bebeklerin esiri olmayı isterdim. ohhh mis gibi pamukların esiri olunmaz mı koklarım,severim onları.

7. bir suç olsan  "nasıl" bir suç olurdun?
Galiba soygun olurdum.banka soygunları filmlerini çok severim.hazır parayada ihtiyaç varken.
  
8. topraktaki güç olsan o güçte ne yetiştirilirdi?
hiç tükenmeyen mutluluk meyvesi yetiştirilirdi.

9. sayılmadığında ne hissedersin?

kendi kendimi yer bitiririm.günlerce ona orda şunu diyemedim ya la...böyle yapamadım ya la diye diyee Ahmet Kural gibi gezerdim.

10. bir "oyun" oynasan ne oynardın?


körebe oynardım.şu sıra gerçekleri görmek istemiyorum.


Not:hediyenin bir kısmını aldım.geri kalanı için hala düşünüyorum:)

1 yorum:

Blog Listem

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Third Birthday tickers

Popüler Yayınlar