22 Mart 2013 Cuma

Çam Sakızı Çoban Armağanı çekiliş



 Ne zormuş hediye seçip çekiliş yapmak. Şu yazımda belirttiğim 100 izleyici kutlaması için seçtiğim hediyeler.Hiç de beceremem ki çekiliş yapmayı,nasıl duyuracağım,nasıl belirleyip göndereceğim, acaba katılım olur mu ki diye diye bugüne geldim.
İki ayrı kişiye gidecek bu hediyeler.


1)Zeynep Asya'nın erkek arkadşalarından birisi için seçtiğimiz Rex'li body.Body 2 -3 yaşa uygun bedende. Anne içinse benim kendime de alacağım ikeanın dantelli saksısı.

2)Kız arkadaşlarımıza seçtiğimiz ise yakası pullu, önü kısa arkası uzun yeşil tunik.2-3 yaş için uygun.Yeşili daha tatlı ama fotoda net çıkmamış. Aynısından Asya'nın da var. Tayt ile çok sevimli oluyor.Fırsatını bulursam eklerim fotosunu.Anneye de yine dantelli saksı.




Eğer ki katılmak istiyorsanız 30 Mart saat 24:00 'a kadar yorumlara mail adresinizi bırakmanız yeterli.1 Nisan'da postaya vermek istiyorum çünkü.Mailinizi herkesin görmesini istemiyorsanız mail adresinizi ayrıyeten ikinci bir yorum olarak gönderin ve ilk yorum da belirtin gizli kalsın adresim diye yayınlamam o yorumu.Erkek çocuk veya kız çocuk için hangisini istiyorsanız belirtiniz lütfen.
   Kendi bloğunuzda çevrenizde de ufacıkta olsa haberdar ederseniz bu çekilişi sevinirim.Daha çok kişiye ulaşmış olur bu sayede.Ama şart değil bu.Asya ile benden hatıra olsun sizlere kargo masraflarıda bizden.
    Üstesinden gelebilecek miyim,kaç kişi katılacak ,heyecanlandım şimdi.

     Sevgilerle mutlu hafta sonları.


10 yorum:

  1. Ben istiyorum bu güzel hediyeleri
    Ama kazanırsam seni kargo masrafından kurtarayım
    Bi yerde buluşup kafe içip sohbet edelim elden alayım hediyemi :)

    guzinizgi@gmail.com

    YanıtlaSil
  2. hayırlı olsun çekilişin canım
    ikea yok burada malesef ve ben o saksıya bayılıyorum
    umarım bana çıkar:D
    facede paylaşıyorum linkinide:D
    dilek7801@hotmail.com

    YanıtlaSil
  3. bu minticik kızdan ve güzel annesinden bir hatıra olsun isteriz biz..
    hadi bakalım..herkese iyi şanslar..
    dilosunayakizleri@hotmail.com

    YanıtlaSil
  4. merhaba

    bol katılım olmasını dılerım oncelıkle...
    cok sevgıler
    mugeninlistesi@gmail.com
    http://mugeninlistesi.blogspot.com/2012/06/yaz-kampanyalar.html

    YanıtlaSil
  5. Zeliha icin bu cekilise ben de katiliyorum.cok seker hediyeler hazirlamissin canim insallah kizima cikar..sevgiler
    miraclefiliz@gmail.com

    YanıtlaSil
  6. kızım var 3 yaşında onun için istiyorum
    blogumda yayınladım kozmetikevim.blogspot.com
    omerdemetoyku@hotmail.com

    YanıtlaSil
  7. Hayırlı uğurlu olsun...

    blog:)
    http://eyuplugunler.blogspot.com/2013/03/hafta-sonundan-bir-cekilis-haberi.html

    twitter:)
    https://twitter.com/eyupyigit1/status/315759149994614784

    g+ da duyurdum:)

    eyupyigitkartal@gmail.com
    Nezahat K.

    YanıtlaSil
  8. HALİME KAHRAMAN25 Mart 2013 09:34

    merhaba ben kız çocuğu için katılmak istiyorum çekilişe herkese bol şans :)
    halimekahraman55@hotmail.com

    YanıtlaSil
  9. Hayırlı olsun yorumum yayınlanmadı ya da ben eklemedim dye düşünerekten bir daha gönderiyorum:D

    http://eyuplugunler.blogspot.com/2013/03/hafta-sonundan-bir-cekilis-haberi.html

    eyupyigitkartal@gmail.com
    Nezahat K.

    YanıtlaSil
  10. https://twitter.com/kuzununannesi/status/316552288200163328 tatlımmmmm tıwitterda duyurdum bak buda duyuru numarası... keyıflı cekılısıne tabıkıı katılmak ısterım :) maıl adresım kelebegingozunden@gmail.com..sevgıler

    YanıtlaSil

Blog Listem

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Third Birthday tickers

Popüler Yayınlar