20 Mart 2013 Çarşamba

Zeynep Asya


  Asya doğduğunda hergün fotoğrafını çekeceğiz demiştik.Gelişimini gün gün izleyebilmek için.Ben evdeydim tüm anını görebiliyordum elimde makina yüzlerce fotoğrafını çekiyordum.Fotoğrafların kalitesini beğenmeyip profesyonel bir makina bile almayı düşündük.Aldık hatta.Ama daha ayarlarını bile öğrenemeden ben işe bAşladım.Asya anneannesinde kalıyor gündüzleri.

  Eğer yorgun olmazsak, aklımıza gelirse hafta içi çekiyoruz fotolarını.Hafta sonlarıda gezmelerden fırsat bulamıyoruz.
  Havalarda güzelleşti Artık makinamızı alır kendimizi parkalara atırız haftasonu heralde.Hafta içide gün ışı daha da artacak ya iş çıkışı devam ederiz kuzunun anılarını belgelemeye.
  Resim dosyasında biriken birsürü fotoğrafıda ekleyim Asya'nın son zamanlardaki halleri...
Bu saç bandını hastane takımının şapkasından yapmıştım.Önceki fotoları burda . Nasıl da büyümüş.En sevdiği oyuncağı oldu mandallar.Elini, burnunu sıkıştırıp ağlaya ağlaya yanımıza geliyor sonunda.

En büyük aşkı pepenin balonu. Bu çocuklar ne bulur bu pepeden anlamıyorum.Bizim ki çıldırıyor.Tv açıksa kumandayı getirip aç, aç pepe aç diye söyleniyor.Sarı ayıcığı mağazanın birinde bir çocuk hediye etmiş kızıma. Ellerinden tutuyo gezmelere götürüyor ayıcığını. Lise arkadaşımın hediye olarak getirdiği peri bacasında yaşıyor bizim sarı vatandaş.
Her gördüğü gözlüğe sarılan kızıma yaz için gözlük almalıyım.Bir arada yüzük isteyip duruyordu. Alyanslarımıza kafayı takmıştı.Çıkarttırıp kendi takıyordu alyansımızı küçük hanım.Minik bir yüzük aldık da alyanslarımızı kurtardık elinden.Sırada gözlükler var.
Birde havalara gıcığım.Hafta içi çok güzel oluyor.Haftasonları tam da Asya ile parka gideceğiz buz gibi oluyor.Bir hafta önce hazırlandık çıktık.öyle soğuk ki dışarısı.Asya park park diye tutturdu diye gittik parka mecburen.Yarım saat ancak durabildik.

Evde de benim klasik araba koleksiyonumu bir güzel harabeye çeviriyor.Kapılarını aç gaba,acc gabaa diye diye bir gün bozacak.Teyy tey tey Zulumuz.büyük aşkı pepenin yanındaki Zulu bu.Elinde bi düğmesi var tey tey diye kafasını, kolunu sallaya sallaya oynuyo bu zürafacık.Zeynep Asya da bayılıyor buna,eline bir havlu,mendil ne geçirirse eşlik etmeye çalışıyor.

2 yorum:

  1. Güzel anılar bırakmak adına profesyonel makina çok iyi olmuş canım,bizde de foto. makinası ve kamera hep ortada,her an farklı bir şeyler yapabiliyor,hep kayıttayız.Minik kuzuda ne güzel çıkmış,güle güle kullanın en mutlu anlarınızı karelesin inşallah,öpücükler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim canım.Zaten bloglardaki güzel fotoları gördükçe heveslendim .sizin sayenizde birazcık.

      Sil

Blog Listem

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Third Birthday tickers

Popüler Yayınlar