10 Nisan 2012 Salı

dizüstü bilgisayar maus olmadan sen ne işe yararsın...

 1 haftadır bilgisayarın mausu annemlerde kaldı.Hiçbirşeyi doğru düzgün açamıyorum bu yüzden.Nekadar zormuş laptopu kendi  dahili mausuyla kullanmak.Zaten teknolojiyide sevmem ben.Dokunmatik telefonlarıda kullanamıyorum.Tuşları olacak tıkır tıkır basacaksın ne öyle dokun oraya buraya.hep başka şeyler açılıyor yanlış yere dokunuyorum.Çok zordayım çok. :))))
 Zarzor bir resim düzenledim.Asya ilk düğününe gitti.Müzikle coştu.Bizim masa salonun odak noktası oldu.
çekebildiğim bir kaç kareden biri...

4 yorum:

  1. Aman Allahım, Asya'mız büyümüş de düğünlere gitmiş, Allahım Asya'mızın gelin oluşunu da göstersin bizlere inşallah :) bir de maaşallah diyelim de nazar değmesin :) sevgiler ikinize de Maya Teyze'den :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin canım amin.teşekkürler mayacığım.

      Sil
  2. Şu teknolojinin bana da gıcığı var canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah sorma ... elimden gelse hiç teknolojiyi kullanmayacağım ama mecburen işte.:))

      Sil

Blog Listem

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Third Birthday tickers

Popüler Yayınlar