5 Nisan 2012 Perşembe

hastaydık

1 hafta önce Asya öksürmeye başladı.Gece ateşi çıktı ilık bir duşla atlattı.Ardından sıra bana geldi.Öksürük geniz akıntısı derken ana kız  şifayı kaptık bir hafta evde karantinadaydık yani.Bu arada Asyanın üst dişide göründü sonunda.Alttaki iki dişinide sonunda fotoğraflayabildim.

 Birde eşim 3 gündür evde olunca gündüzleri pcye hiç bakamadım.Kocanın hafta içi evde olmasıda o kadar güzel bişi değilmiş yahu.Açtığım her blog sayfasına bir sürü bıdı bıdı etti.Efenim kim okuyacak ki,kime ne yazıyosun bunları .Günlük tutuyorum diyorum yok ikna olamadı beyefendi. Şunu yapsana bunu yapsanaa..Sadece haftasonları evde kalsın bence.:))
 Öylesine kendinden büyümüş olan domateslerim çiçeklenmişti.Geçen gün bir baktım domatese dönüşmüş çiçekler. Mini mini üç yeşil domates.Kızarırlar inşallah.Çiçeklerin büyümesi mevyeye dönüşmesi beni çok heyecanlandırıyor.Sabah akşam çiçeklerimi seviyorum deliriyorum galiba.


12 yorum:

  1. Oyyy Maya Teyzesinin minik kuzusu hasta olmuş, sonra benim Zeyzey kardeşim de hasta olmuş, ikinize de çok geçmiş olsun :(( neyse geçmiş gitmiş... evet, koca kişisinin evde olması çoğu zaman tercih edilen bir durum değil rutinin dışında, herşeye maydonoz, yemeğe bile karışırlar, benim nişanlı daha koca olmadan karışıyor hıhh :))) çok çok öpücükler ikinize de, domateslere de iyi bak, kızarınca misler gibi kokuyorlar, daldan sofraya :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım teşekkürler ben iyiyleştim de Asya da hala var bişeyler.

      Sil
  2. çoook geçmişler olsun ...eşine söle biz sıkı takipteyiz :) sakın aksatma buraları...domateslerde yemelikdeğilde bakılmalık olmuş ciidden ..sewgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağolasın .Eşime gösterdim yorumları zaten.:)

      Sil
  3. çok geçmiş olsun canım,geçenlerde benim kızın burnu akmaya gözleri yaşarmaya başladı hıh dedim ilk hastalığımız da oldu ama birkaç saat sonra geçti:)domateslerin süper görünüyor hangi ara ektin de büyüttün şekerim:))ben henüz bahçeme fide alıp dikemedim bile...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağoasın miniklere dikkat.hemen kapıyorlar hastalığı.
      domatelser süpriz bir şekilde büyüdüler:)

      Sil
  4. Canım çok çok geçmiş olsun ikinize de. Kıyamam size. İyileşin hemen :(

    YanıtlaSil
  5. çok çok geçmiş olsun.. bahar hastalıkları yine beraberinde getirdi.. diloşta birşey yok çok şükür ama bende bir halsizlik, durgunluk var.. umarım nezle yada grip belirtisi değildir..
    kızımın dişleri pek şeker olmuş.. inşallah hepsi kolayca çıkar.. öüpüyorum onu tombiş nanaklarından..

    YanıtlaSil
  6. oy oy hasta mı olmuş asyacık,çok geçmiş olsun cnm ikinize de,bizde şu sıra hastayız,aynı dedğin gibi evde karantinadayız :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. geçmiş olsun Pastagüvercini sizede.Aman dikkat edin havalar çok feci.

      Sil

Blog Listem

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Third Birthday tickers

Popüler Yayınlar