18 Nisan 2012 Çarşamba

17.04.2012


Kpss kayıtlarına son gün kala evimizin yakınlarındaki liseye gittik Asya'yla beraber.Bebek arabasını gören liseli abiler kayıt odasına kadar bize eşlik ettiler.Abla bu miniği liseye mi kaydettireceksin,yoksa oda mı kpss ye girecek diye sevdiler Asya'yı.Kayıt odası biraz küçük olunca kızı arabasıyla kapının dışında bırakmak zorunda kaldım.Kapıdan görünüyordu durduğu yer.Neyseki öbetçi öğrenciler ve okulun birsrü hocası kızıma bakıcılık yaptılar.
 Kapıdan görünüyor ya öğrenciler birbiriyle konuşuyor.Bende kulak misafiri oldum.
1. öğrenci--Şimdi bu bebeği nasıl seveceğiz biz.
2. öğrenci--hım kızım veya oğlum deriz
1.--ama işte nerden bileceğiz kız mı oğlan mı
2. Bak arabası mavi erkektir bu
1.Ama yastığı ve kazağı pembe nasıl olacak bu iş.
Diğer öğrenciler de katıldı konuya -- doğru erkek bebeğe pembe giydirilmez ki
bir kısım öğrenci --Ama yok oğlum bu erkek ,kızların saçı uzun olur,toka filan olur heralde.basbaya erkek bu.
Onlar tartışa dursun işimi halledip yanlarına gittim.Sordular kız mı erkek mi diye.Kız olduğunu söyleyince ama saçı yokki dediler:) gülerek çıktık liseden.
İşte olaydaki bebek arabası ,yastığı ve saçsız erkek kılıklı kızım

Günün devamında kuzenimiz geldi oğluyla annemlere.
Şeker mi şeker çok bilmiş 2,5 yaşında bir oğlu var.Mehmet Emin.Kek tarif etti bizde tarifine göre yaptık.Ciddi ciddi tarif etti ama.Keki tepsiye koymadan önce tepsiyi yağladınız mı kontrol edeceğim diye tutturdu.Tepsideki yağı görünce rahatladı yaramaz.Evdede salatanın yağını,tuzunu ,limonunu kontrol ediyormuş.
   Kuşlara yem vermeye Kocatepe Camiinin parkına gittik.Zeynep Asya da ilk defa çimlerle tanışmış oldu.Tadına bile baktı.
Reklam çekimi gibi olmuş biraz.:)
  Kızıma cee yapmaya çalışan yakışıklı ,Mehmet Emin.
  Eşiminde iş dönüşü yaklaşınca bizi almaya geldi.Dönüş yolunda hayallerindeki fotoğrafı çektik.
Bu bana bir mesaj galiba.Biri kucağında biri elinde olacakmış.Aman allahım daha neler...

5 yorum:

  1. daha çok küçük benim kızım.. saçları uzar, tokalar takınır, iki kuyruk bilem yapılır o saçlara.. dilayı da küçükken erkeğe benzetiyorlardı..:)) mahsus yapıyorlar, bizi sinir etmek için :)) onun 2.resimde ki sarkmış nanaklarını yirim ben..

    YanıtlaSil
  2. Bir milyon dolusu kalp gönderiyorum size :))) saçsız kuzum benim, ileride nasıl da güleceğiz bu hallere :)))) Allah uzun ömür, güzel baht versin inşallah :)))

    YanıtlaSil
  3. Ya tut sev işte. Ne vakit kaybediyorsun, yok kız mı oğlan mı :))) Yolla bana bak ban nasıl sevicem kuzumu :)

    YanıtlaSil
  4. :) son karE CİDDEN HOŞ ... HAYAL DEĞİL GERÇEK OLSUN İNŞALLAH.. TABİ DOĞRU ZAMANDA :) aminnnn

    YanıtlaSil
  5. ınsallah tum guzel dıleklerın gercek olur begendımın onunde mınıguı cok bgendım

    YanıtlaSil

Blog Listem

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Third Birthday tickers

Popüler Yayınlar