13 Nisan 2012 Cuma

Grip yakamızı bırakmıyor...

Havalar niye ısınamıyor ki anlayamadık birtürlü.Ayak uyduramıyoruz da.
Sabahları böyle kalkıyor Asya hatun.

Gözler,burun akıyor durmadan.Gerçi akması için tuzlu serumdan yardım alıyoruz.Şırıngayla burnuna sıkıyoruz burundan nefes alması kolaylaşıyor.
En son grip bronşite çevirince baştan önlem alalım diye giydirdik miniği.

Ama bizim kız hasta olsa önce halının temizliğini kontrol etmese olmaz.Tombiş tombiş elleriyle yine halının üzerinde birşey görmüş yakalamaya çalışıyor.



Sonunda doktora gittik.Allahtan sadece öksürük ve burun akıntısı varmış.Genel muayenesini yaptı.Asya şebekliğe doymadı tabi.Doktor soruyor nesi var.ben hapşuruyor öksürüyor dedim.Asya hemen numaradan happu happu diye kafasını yukarıdan aşağı doğru sallamaya başladı.
Muayeneden sonra üzerini giydirmeye çalışıyorum kıyafetlerin arasından doktorla gözgöze gelmeye çalışıp durdu.Yabancı insanları görünce çok mutlu oluyor Asya.yeni farkettim.
Gelişimi oldukça iyiymiş maaşllah.Şimdilik 74 cm boyu,10,450 kg kilosu ve 46 cm kafaçapı var.o bir kocakafa yani...:)

3 yorum:

  1. maşallah minnoşa:)insan dayanamıyor kuzusunun hastalığına..Allah şifa versin..

    YanıtlaSil
  2. ben bile hastayım ki, Kuzucuk nasıl olmasın :( neyse ki iyiymiş, herşeyi tastamam, maaşallah kızımıza :)))

    YanıtlaSil
  3. çok geçmiş olsun en kısa zamanda eski keyfine dönmesini diliyorum :)

    YanıtlaSil

Blog Listem

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Third Birthday tickers

Popüler Yayınlar