25 Nisan 2012 Çarşamba

Bebek şapkaları 2

Zeynep Asya'nın ilk yılında kullandığı örgü şapkalar.Hatırası kalsın
Pembe arkası açık şapkayı Ayşemizin annesi,  örmüş getirmişti bize.Bir iki haftadır takabiliyoruz.Kulaklarını rüzgardan koruyor.


 
Asya doğmadan önce bildiğim tek örgü çeşidi olan haroşo ile elimde bulunan iplerle ördüğüm şapka.Öyle çok giydi ki.Kışın soğuk günlerinde daha sıcak tutsun diye alın tarafına ve kulaklarına polar dikmiştim sonradan.Bahar gelince polarını tekrardan çıkardım.
Sarı şapkasını da anneannesi takım olarak örmüştü.Bizim kızın kafası biraz büyük olunca ilk haliyle fazla kullanamadık.Bende şapkayı açıp arka kısmına polardan bir parça eklemiştim.Kulaklarınıda takınca sıcacık bir şapkası daha olmuş oldu kızıma.Burada takımının bluzuda var.

14 yorum:

  1. Ne kadar güzeller canım, sarıyı sevdim ama en cok :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler.Sarı anneanne emeği zaten.

      Sil
  2. ama ben ilk resmine bayıldım.. nasıl güzel nanaklar onlar ya..... maşallahhh

    YanıtlaSil
  3. ay şapkaydı dimi konumuz.. ben de en çok ilk resimdekini sevdim..

    YanıtlaSil
  4. Amanınnn bu kuzuşumu gördüm, keyfim yerine geldi benim :)) Canım benimmm.. Çok tatlısın çokkk. Maşallah... Kızına bakmaktan şapkalara bakamadım kusura bakma :) Asya'nın güzelliğinin yanında gözükmüyor canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler Ahu teyzesi.bayılıyoruz bizde sana.

      Sil
  5. Modelimiz harika olunca, şapkaların hepsi zaten birbiriniden güzel oluyor. Ama anneannenin elinin değdiği sarı olanı ben de den çok beendim :P ne biçim cümle kurdum ama :) kocaman sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bir ilginç cümle olmuş :P teşekkürler canım.

      Sil
  6. ay yerımmmmm cok tatlııı:)))))) maslalah..bende bloguma bekeırm sevgıler..yumıkk yuzluyu optum

    YanıtlaSil
  7. yumık yuzlum benımk ne tatlısınn sen..berelerde nasıl guzel oyle...blogunuzu yenı gordum bende herzaman beklerım

    YanıtlaSil
  8. maşallah çok tatlı, çok yakışmış şapkalar

    YanıtlaSil

Blog Listem

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Third Birthday tickers

Popüler Yayınlar