30 Mayıs 2013 Perşembe

Yeni Ağlama Sebepleri

 
  Geçen hafta bir haftalık izine ayrıldık eşimle.Asya ile uzun bir beraberlik oldu. Birsürü yer gezdik, oynadık, eğlendik. Bize, özellikle de bana öyle bir alıştı ki şimdi lavaboya bile göndermez oldu.
  4 günlük birlikte olduğumuz uzun tatilin ardından, cuma günü iş görevi nedeniyle Asya'yı perşembe akşamından babaannesine bıraktık. Pazar günü dönüşte kızım anneye sarıl diyorum ilk gördüğümde oralı bile olmadı miniş. Küstü galiba dedim. Sonra sarıldı ama ne sarılış. Kucağımdan inmedi. Anne hadi uykum geldi beraber datalım, tuvalete beraber gidelim. Su itiioum ama anneciim sen babam diil. Herşeyi benden ister oldu.
   Pazartesi sabahı anneanneye bırakırken yolun köşesine gelince anladı hayır anneanneye gitmeyelim diye ağlamaya, Annem yine gitcen diye bağırmaya başladı. Güç bela bıraktım.İçim ezildi. Hiç öyle ağlamamıştı anneanneye çok severek giderdi halbuki. Öğlen anneme sormuş annem nerde diye.Annemde işe gitti kızım deyince ama dünde gitmişti diye ağlamış. Dayanamadılar beni aradılar. Annem Asya'ya veriyor telefona anne de diye.Asyanın sesini duydum "hayır anne demicem" deyip ağladı. çok üzülüyorum çok.:( kaç gündür ağlayarak ayrılıyoruz. Anneanneme gitmeyeceğim diye tutturuyor.

2 yorum:

  1. canımmmm saglıklı olsun da gecer bunlar..surec..çabuk alısıyor kuzular ve bılınclendıkce sorgular baslıyor neden ıs dıye..oyun grubu kres vs cok ıyı gelır ılk zor olur ama yasıtlaryla vakıt gecırmek keyıf olur asyaya..sevgıler

    YanıtlaSil
  2. calıştığım zamanlardaki günlerim geldi aklıma :(
    sizi çok iyi anlıyorum. Anneanneler bizden daha güzel dahi baksalar çocuklar yine üzgün
    Anneler de. Herşey onlar için. Bilseler.....

    YanıtlaSil

Blog Listem

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Third Birthday tickers

Popüler Yayınlar