29 Mayıs 2013 Çarşamba

Bİzim Evde Bİr Maymuş...


Evimizde maymuş var evet. Banyoya gidip anne elimi yıkayacağım deyince ses de gelmedi sonra gittim baktım. Lavaboya asılmış oracıkta şırıl şırıl suyla oynuyordu.



Pepeli klozet kapağıda kızım için banyoda kalma sebebi. Kırmızı tabure de banyodaki vazgeçilmez aksesuarımız. Onunla kolozete  tırmanıyor.Üzerine çıkıp inmiyor birtürlü. Anne git sen ben anneee derim diyo. :) İşi bitince çağırıyor. Peçeteyi orda al onu annem diye peçeteyi de gösteriyor. O işi de bitince kırmızı tabureyi lavabo tarafına sürükleyip bir de elini yıkıyor. tabi biraz abartınca kızım suya yazık,bak suyumuz biter naparız diyorum,yazık suya diyip kapatıyor. Ordan iniyor,kırmızı tabure karşı duvara taşınıyor minimikk havlusunu alıyor elini kuruluyor. Aklına yüzünü yıkamadığı geliyor. "Yücümü yıkayım.."Bir postada yüzünü yıkamaya çıkıyor lavaboya. Bir saatte ancak çıkıyoruz artık.



3 yorum:

  1. Hakkaten maymun yaa :))) cadı nasıl durmuş orda öyle :)))

    YanıtlaSil
  2. maşallah canım ya çok şeker:)o maymundan bir tane de bizim evde var:)bütün çocuklar suya aşık sanırım.az önce balkonu yıkarken bizimki de suların içinde kudurdu resmen,ordan doğru banyoya tabi:)banyodan çıkarken de her defasında bir kıyamet kopuyor niye bitti diye..sesleri duyanlar evde işkence var sanır:))

    YanıtlaSil
  3. ben o maymuşu yerim.. çiş mevzusu da hallolmuş oh ne güzel.. maşallah benim kuzuma..

    YanıtlaSil

Blog Listem

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Third Birthday tickers

Popüler Yayınlar