13 Mayıs 2013 Pazartesi

Anneler Günü




  Kuzucuk dün Anneler günü, anneler günü deyip .Tv de görmüş, aklında kalmış  sanırım. Aklında kalmış. Canım annem, tatlı annem, bitanemm dedi. Bi de sarıldı. Doyamadım. Tek kutlayanım oydu. Tabi birkaç mağazadan gelen kutlama mesajlarını da saymazsak.Kafam karışık, kalbimde fena kırık şu sıralar annemi bile arayamadım ben de. Bugün bir şeyler yapacağım artık.
  Geçen sabah hapşurdum çok yaşa dedi. Kendisi hapşurdu ona da çok yaşa dedi. Babaannem hastaydı, bir haflatığına annemlere gelmişti. Memlekete geri döndü.
-Kızım Hacı anne nereye gitmiş diye sorunca
- köye gitmiş,öhhöö öhhöö ,bacağı ağrıyor diye bildik bildik cevap veriyor.

Ambulans sesi duysa hasta numarası yapıyor, öksürüp ambulansa bineceğim diye tutturuyor.
Ne desek papağan gibi tekrarlıyor. Cümle kurmayı büyük bir ustalıkla başarıyor.
 

3 yorum:

  1. nasıl seker oluyorlar degıl mı konusunca boyle ıcıme sokmak ıstıyorum kalsın orda..masallah seze de cok yasa mınnosum

    YanıtlaSil
  2. önemli olan onun hatırlaması zaten.. sıkıca sarıl sen de ona bütün dertler erisin gitsin..

    YanıtlaSil
  3. ondan baska kimse kutlamasada olur, boşver

    YanıtlaSil

Blog Listem

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Third Birthday tickers

Popüler Yayınlar