12 Ocak 2012 Perşembe

Yakışıklı adın ne senin?

Geçen gün markette dolaşıyorduk.Ben reyon reyon herşeyi karıştırırken,eşim sıkıntıdan Asya'yı kaptı önden önden gitmeye başladı.Bir aile gelmiş yanına ''ay ne şekersin sen ,hey yakışıklı adın ne bakiim senin'' demişler.
Bizimki Zeynep Asya deyince erkeğe benzettik biz diye cevaplamışlar.Kıza benzemiyor benim kuzum napalım.

       İşte o günkü yakışıklı Zeynep'imiz.
 Kardeşime anlattığımızda bu olayı bize parlak fikrini açıkladı.Abla o yakışıklı lafını enişteme söylemişlerdir kesin dedi.Belki de öyledir.:))Tabi yalnız buldular benim yakışıklı kocişimi sorarlar böyle adını...

4 yorum:

  1. :)) benim kardeşimi de küçükken erkek zannederlerdi hep, biz de inatla kız kız diye düzeltirdik :) onu anımsadım, maaşallah Asyamıza :)

    YanıtlaSil
  2. Ha haa.. O yaşta hepsi erkeğe benziyor canım. 1.5 tan sonra yavaş yavaş anlamaya başlarlar :) Maşallah kuzuşa :)

    YanıtlaSil
  3. Maya sağol canım.
    Ahu o benim minik yakışıklım.çevremdeki erkek çocuklarda kıza benziyor.ben anlamadım bu işi.:)

    YanıtlaSil
  4. Ayy yerim ben onu o büyüynce nasıl güzel bir kız olur Allah sağlıklı hayırlı uzun ömürler versin Adaşım benim zeynep

    YanıtlaSil

Blog Listem

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Third Birthday tickers

Popüler Yayınlar