11 Ocak 2012 Çarşamba

Korkunç bir doğum günü

Şu hayat çok acımasız arkadaşım.Bir anda gerçekleri hem de hiç ummadığın anda yüzüne tokat gibi vuruyor.
  Artık 26 bitti.27 yaşdan gün almaya başladım.Bu yıldan sonra yaşımı 26 da sabitlemeye karar verdim. Beş sene 26 derim ben artık. Yaşlanmışım ben yahuu.
  Doğum günümde eşim hadi yemeğe gidelim dedi.Aman boşver yemeği bi avm ye gidelim azıcık alışveriş yapayım böylesi daha makbul dedim.Hem doğumdan sonrada kilo vermiştim.Evdeki aynlarda iyi görünüyordum sanki.Demez olaydım, kıyafetleri alıyorum kabinde deniyorum sağdan soldan benim kilolar çıkıyor.

  Aynalarda daha bi büyük gösteriyor sanki.İki mağaza, üç mağaza derken benim sabrım taştı. Hırsla eşime çıkıştım.Niye getirdin beni buraya, ne kadaş şişko olduğumu göstermek için mi ,direk söylemeye korktun dimi diye saçmalamaya başladım.Bir yandan da ağlamaya başladım. Garibimin hiçç suçu günahı yok halbuki.Beni mutlu etmek için hadi dondurma yiyelim diyor( normalde hiç hayır demezdim) bu halimle bide dondurmamı yedirtcen diye söylendim yine. Mutlu başlayan doğum günüm böyle bitiverdi.Kabakta eşimin başında patladı. Eve gelene kadar söylendim durdum.
  Peki sonra ne oldu.Ne yaptım sonraki günlerde.koca bir hiç.Büyük dilimlerle kekleri yedim yuttum.Kendime yaş pasta yaptım.Yok ben akıllanmam galiba.Sanki kilolardan ağlayan sızlayan ben değildim.O ağlayanıda avm de bırakıp gelmişim galiba.

7 yorum:

  1. :)) Ha haa... Boşver kış şimdi. Yazın veririz kilocukları :))

    YanıtlaSil
  2. bence de yaza bırak :) ne de olsa hep böyle kalmayacaksın ki Zeynep'cim, istenince oluyor zaten, hiiç üzme canını :)

    YanıtlaSil
  3. yeni yaşın hayırlı olsun :)
    bende doğumda 10 kilo aldım
    doğum sonrası 11 kilo verdim
    ondan sonrada 7si geri aldım 5 ini verdim:)
    böyle matematik hesaplarıyla 2 sene geçti
    şunu anladım nezaman kilo verme girişimlerinde bulunsam vermedim aldım:)
    bende kendi haline bıraktım bünyemi şu ara:)
    gün içinde istediklerimi ölçülü yiyorum
    akşam 8den sonra bişi yememeye çalışıyorum
    en azından vicdanım rahat oluyor:)
    sende kafana takma zamanla istediğin gibi olursun:)

    YanıtlaSil
  4. 27 dediğin neki bozma moralini bak bende kendime yakıştırmıyorum ama 37 oldum.SEnin en azından hala çabuk kilo verme şansın var 30 undan sonra metebolizmada yavaşlıyor sen orda 27 diye yakınırken bende hem yaş hem kilo aldı başını gidiyor ne edek biz ölekmi :))

    YanıtlaSil
  5. Ahu dimi yaza kalsın kilolar.ee o zamana kadar gelsin kekler, gitsin pastalar .:))

    Maya inşallah hallederim.pek dert etmiyorum da arada işte gözüme takılıyor.herkesde yeni doğum yaptın normal diyor.umarım öyledir.

    YanıtlaSil
  6. Dilek ,sağol tebriklerin için.umarım benimde gider kilolar.doğumdan sonra 18 kilo verdim gerçi.baya bi kilo almışım ben yahu.:)) göbek kaldı.Ayna görmezsem benim için sorun yok. Evimde boy aynası yoktu,dışarda görünce bozuldum.

    YanıtlaSil
  7. Haskumaş, çok tatlısın..uzun uzun yaşayalım şekerim .yaş, kilolar sorun değil önemli olan sağlıklı olmak.canımız içinde olsun da gerisi hallolur.

    YanıtlaSil

Blog Listem

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Third Birthday tickers

Popüler Yayınlar