19 Ocak 2012 Perşembe

Dersaneli olduk...

   Pazartesi gününden beri öyle yoğunum ki.Evi otel gibi kullanıyoruz desem yeridir.Kpss kursuna başladım.Özel sektör evli ve çocuklu biri için oldukça zor.
  Mimarın mesai saatleri hele hiç belli olmuyor.3 yıllık çalışma hayatımda resmi mesai saati 6 da biterken işimizin nerdeyse hiç olmadığı zamanlarda bile 8 de çıkardık.iş yoğunluğu artıncada gece 11 -12 en erken çıktığımız saatler olurdu.Cumartesileri yarım gündü sözde ama en erken 6 da çıkmışımdır oda bir iki kere.Pazar günleride hiç boş olur mu iş yetiştirmek adına kullanılırdı.
  Eşimle evlendiğimizde düğün için izin alamamış ,düğünün ertesi günü sabahın köründe işe gitmiş,benimde iki güncük iznim vardı.Bende evde sıkılıp geri işe dönmüştüm.nerdeyse ilk altı ay sadece gece uyurken birbirimizi görüyorduk.O kadar yoğun bir tempom vardı.Eşim cumartesi pazar evde oluyordu,ben hep işte oluyordum.
  Artık bebişle bu stres altına girmek istemiyorum.Bakalım var gücümle çalışıyorum derslerime.Sabahları Asya'yı anneannesine bırakıp koşa koşa dersaneye gidiyor,tekrar koştura koştura minişin yanına gidiyorum.Hadi hayırlısı inşallah olacak bu sene.
  Şimdi gidiyorum,öğretmenim beni bekliyor,dersimi iyi dinlemeliyim.

4 yorum:

  1. Allah zihin açıklığı versin Zeynep'im :)

    YanıtlaSil
  2. Harikasın canım. Olacak inşallah. Allah kolaylıklar versin sana :)

    YanıtlaSil
  3. Benim elimden dua etmek gelir yalnızca.Allah yardımcın olsun :)

    YanıtlaSil

Blog Listem

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Third Birthday tickers

Popüler Yayınlar