27 Ocak 2012 Cuma

Bronşit

Bizim bebiş hasta bugünlerde.
3-4 gündür öksürüyordu bende geçer düye pek üstelemedim.Dün öyle çok öksürdü ki kaptığım gibi hastaneye koştum.Bronşite çevirmiş hastalığı.Nasıl üşütmüş bu bebek bu kadar dedi doktor.Çok üzüldüm.Öksürdükçe içi parçalanıyor minişin.Gece durmadan ağladı,öksürdü,burnuda akmaya başladı.İlk hastalığı çok panik yaptım.Allahım başka dert vermesin.Buna da şükür.Antibiyotik alıyor ,çabuk atlatır umarım.Tüm hastalara acil şifalar diliyorum,yanında da bizim minik Asya'ya.

4 yorum:

  1. Bende aynen öyle dedim canım gecer, üstelemedim baktım öksürüğün kesileceği yok dr a gittim bronşit başlangıcı dedi şok oldum.. Sağlık işte bu önemsememeye gelmiyor.. Allahım asyaya acil şifa versin, ben büyüğüm çekerim de daha minicik.

    YanıtlaSil
  2. çok geçmiş olsun, Rabbim şifa versin, nasıl da düşmüş yüzü, kıyamam hiç :(((

    YanıtlaSil
  3. Ah canım benim. Allah şifa versin. Hemen iyileşir inşallah kuzucuk. Çok öpüyorum onu..

    YanıtlaSil
  4. teşekkür ederim arkadaşlar iyi dilekleriniz için.öksürüğü ilaçlardan sonra azalmaya başladı.neşesi hiç kaybolmadığı miniğin şükür.
    Pembeesinti çok geçmiş olsun sana da tatlım.

    YanıtlaSil

Blog Listem

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Third Birthday tickers

Popüler Yayınlar