15 Kasım 2016 Salı

Minnie baskılı Elbise





Sıhhıye Sosyete pazarından lekeli bir vaziyette bulduğum parça kumaştı kendileri. Lekelerinden emin olamadım önce ya çıkmazsa diye. Amam zaten sudan ucuzdu lekesiz yerleri de işe yarar diye almıştım. Şansıma yıkayınca leke filan kalmadı. Elbiseyi diktikten sonra aynı kumaşla dikilmiş Koton'un minnieli elbisesi  'ni gördüm. Kumaş var hala belki ondan da dikebilirim. neden olmasın :)


Kurban bayramı arifesi biçtim acelece. Kalıp kullanmadım göz kararı oldu. Üst için bir dikdörtgen kestim. iki uzun ince dikdörtgende askıları için gerekli oldu. Düğme iliği açmaya üşendim bende askıları sabit yaptım. Eteği kloş etek. Üstteki dikdörgen parçayla birleştirip beline lastik taktım. Bir tanede minik yiğenim Elif Feyza'ya dikiverdim. İkisini buluşturup sıcak bir havada çekim yaparız artık. Kurban Bayramında eteklerini döndüre döndüre giydi. Çok sevdi.

Kurban bayramından bu elbiseyle pek fotoğraf çekmemişim hep kumla taşla toprakla oynadıklarından.:)

Fotoğraflar haftasonundan. Ağaçlar yapraklarını iyice dökmeden tüm şartları zorlayarak gittik park aramaya. Evimizin yakınlarında böyle ağaçlı park yok derken burnumuzun dibindeki güzelim parkı daha önce görmemiş olduğumuzu fark ettik.



Fotoğraf çekme aşkına yeni bir park keşfetmiş olduk.


Bulduğum ilk yaprak yığınına attım çocukları.










Hoşcakalın sevgiyle kalın....Sonbahar geçip gitmeden bu renk cümbüşünü kaçırmayın,atın kendinizi doğanın kollarına.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Blog Listem

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Third Birthday tickers

Popüler Yayınlar