23 Kasım 2016 Çarşamba

Anıtkabir ve Kamuflaj Desenli Kıyafetler (Military Style)

    Tüm Türkiye için önemli olduğu kadar Anıtkabir ,eşimle benim kısacık özel tarihimizde(!) de önemli yere sahiptir. Öğrencilik yıllarımızda soğuk kış günlerinde az gezmedik Anıtkabir dehlizlerinde. Sıcacık olurdu Atanın huzuru. Nerdeyse 15 günde bir ziyaret ederdik bu güzel ve anlamlı mekanı.


Yıllar sonra çocuklarımızla da gitmeye devam ettik. Özel günlerde ilk duraklarımızdan oldu. 19 Mayıs günüde çocuklara kamuflaj desenli kıyafetlerini giydirip soluğu Anıtkabir'de aldık.


    Kalıpları yok , kıyafetlerini üzerine koyup kestim.
 Zeynep Asya'nın yeleğinde payetli bir kumaşı kalp şeklinde kesip aplike yaptım. Altınada fırfır yaptım. Fırfırın üzerine ve boyun kısmınada siyah bir band geçirdim.

Erkan Efe'nin pantalonu basit pantolon kalıbı.

Boynundaki fulardan çeşit çeşit yapmıştım bebekken. Çok severek kullanmıştım. Çok da şık oluyordu minik adam.

Erkan Efe bana kucak açmış koşarken Zeynep Asya meşhur triplerinden birini atıyordu...


Bebek arabasına binilmez bizde arkasından ittirilerek sürüler Erkan Efe tarafından.

Ve Aslanlarla ilk karşılaşma...











Ne güzel ilgileniyor çocuklarla babaları...







Gezinin sonu... Bir araba dolusu yorgun çocuk. 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Blog Listem

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Third Birthday tickers

Popüler Yayınlar