17 Kasım 2016 Perşembe

Mavi Tül Etek (Tütü)



Zeynep Asya tülleri, etekleri çok severde ben yapmaz mıyım. Elime nerde bir tüllü kumaş geçse hemen etek yapasım geliyor. Bizim kız doğuştan kokoş, doğuştan prenses.


Tülün eni 3 metre boyu 1 metreydi. Asya'nın etek boyu kadar iki kat tülü tüm enini büzdürdüm. Altta astar olarak kullandığım mavi poplin kumaşla birlikte diktim. En sona saten mavi kumaştan kemer taktım beline. içindende enli lastik geçirdim. 

Dayısı ile yengesinin hediyesi elsa saçları ile çakma Elsa bile oldu.

                                  Güzelim sonbahar gününde yapraklarla seksek bile oynadık.
















 O kadar çok fotoğraf çekmişim ki içlerinden ancak bu kadar eleyebildim. Sonbahar ve çocuklar olunca mevzu fotoğraflarda vazgeçilmez oluyor.
     Sevgiyle kalın.





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Blog Listem

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Third Birthday tickers

Popüler Yayınlar