13 Eylül 2013 Cuma

Son Günlerde Asya


Renkli merdivenlerden bizim sokakta nasibini almış.Anneanneye giderken indiğimiz merdivenler ...:) renkli hayat çok güzel.


Avm kuşu olmuştuk bir ara. Sihirli aynaları keşfetti çok eğlendik.

Mini mouse gözlükleriymiş bu.Öyle dedi. Zor bıraktırdık..



Oyun parklarına bayılıyor. Arkadaşlarla oynamayı bilmiyor ama birlikte olmaktan hoşlanıyor şu sıra.


Tatlı arkadaşımı ziyarete gittik Asya ile. İşyerinde resim yaptı uslu uslu.



İlk defa top havuzu olan bir oyun parkına gitti. İlk başta girmedi, korktu. Kendinden büyük bir çocuk hadi gel diye elinden tutup girdirdi havuza.  Ama diğer kısmına girmedi, korktu biraz. Kaydırakta kaymak istedi ama yok girmedi birtürlü.


Mini mouse ve miki mause gördük. Uzaktan sevdi ama yakına gidince ondanda korktu. Avmden çıkınca da anne miki ve mini mause nereye gittiler diye sordu. Bilmiyorum deyince ben biliyorum partiye gitmişler birlikte dedi. Doğum günü partisine gitmişler mini ve miki mause. 
Eve gidince ben korktum dimi miki mousedan fotoğraf çekinmedim dimi deyip sordu. Aklına geldikçe fotoğrafda çekinemedim birtürlü deyip duruyor.


Minnoşumun ilk kuaför deneyimi de oldu. Sessizce saçının kesilmesini bekledi.Kuaför kafanı öne eğ dedi, yarım saat öylece kalıverdi. Tamam Asya düzelt başını diyene kadar kaldı.Saçlarını toplattım, pek tatlı oldu. Oğlan bebesine benzedi biraz gerçi.


İşte kısa saçlı minnoşum.








2 yorum:

  1. çok şeker olmuş bu kız ya maşallah ne kadar da büyümüş...renkli merdivenlere bayıldım:)dümdüz sakarya da malesef merdiven yok:(( ki boyasınlar....

    YanıtlaSil
  2. asyam özledik sizi.. annene söyledi 3-5 resmini koysun bari.. hadi yazın gezmekten tozmaktan giremedik bloglara.. ama artık girin içeri bak soğuk dışarsı.. muck..

    YanıtlaSil

Blog Listem

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Third Birthday tickers

Popüler Yayınlar