30 Aralık 2011 Cuma

Zeliş geldi bize...

Annemin verdiği kocaman eski ayaklı dikiş makinası evde öylece duruyordu.
Bi deneyelim diye geçtim başına.Kedi gibi annemi izlemenin dışında kullanmışlığım yoktu kendisini. Önce iğnesini kırdım.patır kütür çalışmaya başladı çünkü.
Yanda küçük bir tekeri var onu çeviriyorum,aynı zamanda pedalına basıyorum tersi yönlerde çalışmaya başlıyor.Eşim sağolsun yeni iğne taktı.(Her iştende anlıyor bu kocabey yahu ::)öyle yapılmaz, şöyle yapılır diye diye beni deli etti.)
Düz dikiş yapmaıya çalıştım.boşboş dikmek olmaz dedim.uyduruktan bir kalıp kestim biçtim.ortaya bu çirkin şey çıktı.Ama ip kırılıyor ,tıkır tıkır gidiyo makine bir bakıyorum alttan ip gelmemiş dikmemiş.offf deli oldumm.:))diktiğim kadar gerisini elimde hallettim.Makinede dikmek zamandan tasarruf.hemde düzgün oluyor dikişler.nasıl dikiyorlar çok zor geldi.ama azmettim alışcağım.
 Bir hafta böyle yüzsüz gezdi kızımın elinde.sonra nette bikaç örnekten yola çıkarak polar kumaşla yüzünü yaptım.

 İki yandan da saçlarını bağlayıp birde boynuna atkı doladı bizim Zeliş kız.Tavşan kulaklı köpekciği yanına alıp poz verdi bizlere.

yanınada bir arkadaş yapıverdim.çarpık bacaklı bir tavşan hayal etmiştim.Ama şekilsiz bir köpekciğe benzedi daha çok.

Not:. Herşeyi çok bilen sayın kocabeyciğim bizim zeliş kızı koyuna benzetti.Benziyor mu sizce??

 
işte esinlendiğim bebek...burdan 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Blog Listem

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Third Birthday tickers

Popüler Yayınlar