20 Ekim 2011 Perşembe

Yas

Hiç birşey diyemiyorum. Ağlıyorum ,gece eşime sıkı sıkı sarılıyorum. Gözümü kapatıyorum. Dışarda ambulans sirenleri ,kapıyı üst düzey komutanlar çalıyor , şehit haberi getirmişler.Binlerce kez gördüm bu sahneyi rüyamda.Ben buna bile dayanamzaken şehit yakınları nasıl dayanıyor.Allahım sen sabır ver. Daha çok da utanıyorum kendimden. Kardeşim Diyarbakır'da ,kuzenim Mardin'de ,eşim ise Kasım ayında Tunceli'ye göreve gidecek.Ben onlar için daha da korkuyorum.Onların derdine düştüm diye utanıyoum kendimden.Allahım sen geride kalan yavrulara,eşlere,babalara bütün mehmetlere,ahmetlere ,polislere yardım et...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Blog Listem

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Third Birthday tickers

Popüler Yayınlar