29 Ağustos 2013 Perşembe

08/08/2013

  Canım kardeşim Ramazan Bayramının ilk gününde nişanlandı.


Nişan töreni memleketimizde oldu. Biz bayram sabahı eşimin ailesiyle bayramlaştık. yola çıktık. Nişandan yarım saat önce ordaydık. Ama öyle bir aksilik çıktı ki onca yolu aşmamıza rağmen katılamadık nişana. Canımız sağolsun ne yapalım. Fotoğrafları ben çekecektim halbuki. O yüzden hiç içime sinen bir fotoğraf yok. Sanki ben çekince çokda güzel bişey olacakmış gibi oldu bu da .:) mutluluklar canlarım benim. Öyle sevimli ve heyecanlılar ki. Birbirinize hep böyle tatlı tatlı bakın.

2 yorum:

  1. hayırlı uğurlu olsun..kardeşim de benim nikahıma yetişememişti,memuru bekletmiştik ama yine de yetişemediler..hala hatırlayıp üzülürüm...

    YanıtlaSil
  2. hayırlı olsun kuzum.. allah mesut etsin, bütün sıkıntılardan uzak tutsun inşallah.
    özledik sizi haberiniz olsun..

    YanıtlaSil

Blog Listem

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Third Birthday tickers

Popüler Yayınlar