21 Şubat 2012 Salı

Zeynep

Zeynep Asya 7 ayı doldurdu.İki üç gün önce ikinci dişide çıkmış.Ne bulsa ağzına atıyor,dişliyor garibim.Allah'a şükür öyle diş için ateşi filan çıkmadı.Dirayetli kızım anasına çekmiş öyle sulu gözlüde değil..:))

Gün gelecek Asya'nın ön dişi sallanıyor,çektireceğiz gibi cümleler kuracağım.Duygulandım şimdi.Öyle romantiklerden değilim aslında,kolay kolay duygulanmam ki.Eskide mi kaldı acaba bu duygulanmam ben demeler...
  Heyt be zaman sen neymişsin sen...Zamandan dert yanmışken Asya'nın üzerindeki mavi kazağı kuzenime almıştım.Aklıma hiç benim kızımında giyebileceği gelmemişti.5 yıl önceydi sanırım o zaman daha evli bile değildim.Halam sağolsun temizce giydirmiş.Sonrasındada bana getirdi.Ayşe Nisa dan sonra senin kızın giysin biraz diye.Ne de güzel yakışırdı Ayşeciğime.Ahh ah yaşlanıyoruz galiba.
  Pantolonda eşimin abisinin kızına bizim aldığımız pantalondu.Kızcağıza 1. yaşgününde almıştık.Üzerinde 2-3 yaş yazıyor ama sanırım yanlış yazmışlar.Tabi ozamanlar çoluk çocuk yok.Hangi yaşta ne boy giyilir bilimyoruz.ne yazıyorsa ona güvenip alıyorduk.Elanur bu pantolonu sadece 2 kere giyebilmiş.Sonra olmamış.Annesi de Asya olunca bize getirdi.Sanki kendi kızımızı düşünerek almışız gibi olmuş.Yıllar önce aldıklarımız bizim kıza geri döndü.
  

3 yorum:

  1. Maşallah kızınız çok tatlı. Allah sağlık, sıhat versin inşallah. Her bebek farklı gelişim süreci izliyor. Mesela benim oğlumun ilk dişi 11 aylıkken çıktı. Eşim dalga geçmeye başlamıştı dişsiz dede diye oğlumla.Allaha şükür sonunda dişi çıktı da babasına maskara olmaktan kurtuldu yavrum. Cicileri de ayrı yakışmış kuzucuğa hep güzel günler de giysin inşallah. sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. cok tatlı masallah mınıcık ayakları masum bakısları ve o kasınan bela dısler:)

    YanıtlaSil
  3. :) bu blog kesinlikle benim moral kaynağım, çok ciddi söylüyorum, iyi ki varsınız, her ikiniz de :) maaşallah'ımı eksik etmiyorum tabii :) sevgilerimle, inşallah bana da evladımı sevmek nasip olur :)

    YanıtlaSil

Blog Listem

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Third Birthday tickers

Popüler Yayınlar