17 Nisan 2020 Cuma

9 Aylık Kız Bebek Takımı-9 Months Baby Girl Suit

   
Tüm dünyada olduğu gibi ülkemiz de covit-19 adlı virüsün etkisinde bulunmakta. Sanki ütopik bir filmin içerisinde yaşıyoruz. Şaka gibi geliyor hala. Dışarıda maskesiz eldivensiz dolaşıyoruz. Birçok dükkan kapalı. İşlerimizi çoğunlukla evlerden yapmaya çalışıyoruz mümkün olduğunca.
Tüm dünya salgınla başetmeye çalışıyor. Sokağa çıkma yasakları oluyor.

Bende de kronik astım olduğu için evde kalmalıyım. Evde kaldığım sürelerde elimdeki burda dergilerinin kalıplarını elimdeki kumaşlarla denemeye çalışıyorum.
2019 yaz ayında sıhhıye sosyete pazarından 10 tlye aldığım incecik desenli penye ile 3 adet büyük pijama altı, bir pijama üstü diktim.
     Giymesi öyle rahat efil efil ki. Bu kadar parça dikmeme rağmen minik minik parçalar arttı.
Burda Dergisi 2015-11

      Tabi stokları eritmek için Burda Dergisi 2015-11 sayısından bebek hırkası kalıbıyla bir minik bluz diktim.

      Siyah ince penye ile harmanladım. Model hırka idi. Ben önünü tüm kesip bluz yaptım. Altına da fırfır ekledim.
      Yine aynı sayıdan bir tayt ile tamamladım kombini.
   


Arkasını minik bir bağcıkla bitirdim . Tek eksiğimiz 9 aylık bir minik melek. 




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Blog Listem

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Third Birthday tickers

Popüler Yayınlar