9 Mart 2017 Perşembe

Etnik Desenli Elbise\Anne-Kız Takımı

2016 mart aylarında dikmiştim bu elbiseyi.
                         
                         

Çok sevdiği tavşanınıda elbisesinin arkası görünmeliymiş.











 Aslında kendime elbise yapacaktım kot ceketimin altından giymek için. Baktım Z.Asya'ya elbise çıkmayacak o zaman . Benim ki tunik oldu onun ki elbise.Anne kız takımda giymiş olduk böylece. 


Kalıp yok. Kıyafetlerimizi kumaşın üzerine koyup kestim. Kumaş penye tarzı birşey.


Çok da yakıştı sarı papatyama.




Kuzucukların üzerindeki hırkalarda anneanne emeği. İnternetten model beğeniyorum hopp anneciğim sağolsun örüyor hemen.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Blog Listem

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Third Birthday tickers

Popüler Yayınlar