5 Mart 2016 Cumartesi

Yeni hobim dikiş ve Ankaradaki kumaşçılar

  

Aslında hep içimde olan ama Zeynep Asya doğduktan sonra ona kıyafet dikmek arzumla maymun iştahlı ben dikiş dikmeye iyiden iyiye merak saldım.

  Önceleri annemden aldığım eski karamakinayla birşeyler dikmeye başladım.Burda kendisi

  dantel etek bile diktim onunla.


   Baktım bu makina yeterli gelmiyor 2013yılında doğumgünü hediyesi olarak janome 1018 tr aldım. Ne de iyi ettim almakla. Ama o sıralar çok meşgul olunca bişey dikemez oldum. Nihayetinde Erkan Efe doğunca ücretsiz izne ayrıldım ve dikiş dikmek için gün  doğdu bana. 

  Dikiş içinde kumaş lazım. Ankara da  öyle İstanbul daki gibi kumaş pazarları yok malesef. Benim bulabildiğim birkaç tanesini sizinle paylaşayım.


 İzmir caddesi üzerindeki Bursa Kumaş  pazarları herkesin bildikleri. İlk önceleri sadece oralara gidiyor, en uygun kumaşları almaya çalışıyordum.


   Bu yaz halamlar sağolsun Etlikteki Fatih çarşısında alt katta parça kumaşçıyı tarif ettiler. Uygun fiyatlarda çeşit çeşit kumaş bulmak mümkün. Düğme fermuar gibi ürünleride tedarik edebilirsiniz.


  Bir diğer yerde internetten bulduğum bir yer. Sincanda parça kumaş ve malzeme satan hesaplı kumaşçı. Şahin kumaş  kocamanlar iş merkezi no:18/19. 


Son 3 haftadır da Sıhhiye Sosyete pazarında kumaşçı buldum. 3,5 tl ye parça kumaş satıyorlar. Orasıda hiç de fena sayılmaz.  Gittikçe parça kumaş alıp duruyorum . Kafamda binlerce proje var artık ne zamana uygularım bilmiyorum.Çeşit çeşit lastik, bordür, düğme ve fermuarı  oldukça uygun fiyata bulabilirsiniz. 



2 yorum:

Blog Listem

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Third Birthday tickers

Popüler Yayınlar