4 Haziran 2014 Çarşamba

23 Nisan

Ne kadar tembelim taaa 23 nisan yazısını yeni ekleyebiliyorum.
O gün sabah erkende kalkıp eltimin kızı Elanur'un anaokulu gösterisine katıldık. Kalabalıktan, curcunadan hiçbirşey anlayamadık. Asya da ogün ayrı bir suratsızdı.


Birdaha nerden fırsat bulup giydirebileceğim diye düşünüp, karşemin kınasında aldığımız bindallıyı giydirdim. Minik sultan oldu. Ama uykusuzdu galiba biraz suratsızdı gün boyu.


Suratsız sultan...


İkiside güneşten doğru düzgün poz veremediler kuzucuklar.



Tören sonrası kızım bana karahindibağ topladı. 

O toplarken ne kadarda büyüdüğünü düşündüm. Genç kız edasıyla bıdır bıdır topladı karahindibağlarını.


En sonunda da bütün kızlar toplanıp poz verdiler. Benim nazlı kızım sonunda yine huysuzlandı biraz.

Havada güzel olunca toplanıp hepberaber parka gittik. Sultan kızım kıyafetlerini çıkarıp günümüze döndü. Babası ile uçurtma uçurmaya çalışıp birtürlü beceremediler. :) artık başka sefere uçururlar....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Blog Listem

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Third Birthday tickers

Popüler Yayınlar