1 Temmuz 2013 Pazartesi

Görümce Oluyorum Galiba

   Şu sıralar telaşlıyız biraz. Annemler memlekete gidecek. Kardeşim inşallah aradığı hayat arkadaşını buldu. İsteyip gelecekler Allah'ın emriyle. Bende olmak isterdim o anda. Söz bohçası, hediyesi için pek bir hevesliydim ama kısmet. Küçük kardeşe artık. Söz bohçasını süslemek için iki kuş yaptım polardan. Burdaki linktekilere benziyorlar.Tek katkım o oldu şimdilik. Fotoğraflarını gelin kızımıza gitmeden çekebilirim umarım. Allah mesut etsin.

   İş yerinde bir arkadaş kendisine böyle bir fular almış çok hoşuma gitmişti.


Fotoğraflarını çekmiştim.Anneme yaptırırım belki diye. Gelin kızımıza ve bana bir örnek pek güzel olur:)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Blog Listem

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Third Birthday tickers

Popüler Yayınlar