11 Ocak 2013 Cuma

Ceket ve bluz

2012 yılının son günlerinde kendime ceket diktim.
Model 2012 aralık burda dergisinden.ilk defa giyilebilecek birşey diktim.İlk defa kalıp çıkardım.Ama çok eğlendim yaparken..Kumaş annemden.Altınyıldız soft jacketting colletion yazıyor kumaşın kenarında.Kanepenin altına koymuş öyle duruyormuş.Hatta atacaktı galiba.Ver deneme yapayım anne nasıl olsa atılacak kumaş ziyan olursa üzülmeyiz dedim.Kumaşı evde biçip,teyelleyip anneme dikmeye gittim.Ben dikerken annemde Asya ile ilgilendi
Yaka kısmında grogen bant kullanın diyodu.Anlamadım nasıl bişey olacağını.yakanın üzerine kalın bir kurdele koyup diktim bende.Birazcık kusurlu oldu.Orjinal modelde belinde bacık vardı.Yapmadım ama yapsam iyi olacak galiba biraz bol oldu.Modelin kumaşının kenarları fırfırlıymış.Ne gerek var fırfıra sade bişi olsun.
  

   Önden arkadan ve Zeynep bacılı fotoğraflar.Henüz ütüsünüde yapmadım.Kara makinayla sadece düz dikişle dikip elimde sürfile yaptım kumaş atmasın diye.Umarım severek kullanabilirim.Dikiş dikmek özellikle kalıpla çok hoşuma gitti.Devam edeceğim sanırım.


       Birde yenileme çalışmasına başladım.Asya izin verirse biter yakında.Çok severek aldığım kolsuz bluzuma kol takmaya çalışıyorum.
   Siyah penye atletten yukardaki ceketin kol kalıbıyla kol kestim.Dikiş payını öyle fazla bırakmışım ki teyelleyince çok bol geldi.Cumartesi anneme gidip makina ile dikişlerini tamamlamam gerek.
  



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Blog Listem

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Third Birthday tickers

Popüler Yayınlar