29 Kasım 2012 Perşembe

DANTEL ETEK

Songünlerin modasından devam ediyoruz.Mini bir dantel etek.

Babaaanesinin verdiği tül perde parçasıyla benim kollarından leke çıkmayan beyaz badim birleşince bu minnoş etek çıktı ortaya.:)
Elinden kremi düşürmeyen Asya çok sevdi eteği de.Ama biraz büyük dikmişim bunu.Elanur ablasına hediye ettik bizde.Daha miniğini diktim tekrardan.

Kedi yavrusu gibi birinci yaş günü partisi için hazırladığım kağıt ponponlarla oynayıp duruyor Asyacık.İkisini parçaladı bile.

Not:Fotoğraf makinasını buldum.Asya hanımdan kaçırıyorum diye mutfak dolabının üstüne koymuşum.3 hafta bulamadım ya...Neyin kafası bu bende ki...Evde kaybolduğunu düşündüğüm çok şey var.Onlar nerden çıkacak kimbilir.

8 yorum:

  1. çok güzel olmuş canım benim.. ellerine sağlık.. makinayı bulmana sevindim.. bu cadılar insanda kafamı bırakıyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağol canım.elimdekileri değerlendiriyorum işte.

      Sil
  2. Çok gğzel olmuş bayıldım ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  3. ay ben senın agzını yerım nasılda guzel olmus ellerıne saglık cok becerıklısınnnn

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Senin delikanlıdapek tatlı:) teşekkürler.

      Sil

Blog Listem

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Third Birthday tickers

Popüler Yayınlar