13 Temmuz 2012 Cuma

kpss


Koşuşturma,stres,üzüntü kaynağı,Asya'mın vaktinden çalan gereksiz biz sınav demek benim için kpss.Nihayet geçti gitti.Gerçi şaibeler var.İptali söz konusu ama şimdilik bitti.O stres birdaha çekilir mi.Gecemi gündüzüme kattım.Yukardaki kitaplar bitirdiğim kitapların bir kısmı.Daha yaprak testler,yığınla deneme var.


 ikinci bir sınava gücüm yeter mi bilmiyorum.Zihin olarak bitirdim sınavı çünkü.Hayırlısı diyelim.Şimdilik sınavdan geriye kalan Ösym kırtasiyeleri var.Birde benim zihin yorgunluğum.Kalemlerin altındaki kağıt ise pazargünkü alan sınavında can sıkıntısından karaladığım saçma bir resim.:) ilk 150 dk hiç bir şekilde çıkarmıyorlar çünkü sınavdan.Bense sadece puanım hesaplansın diye 2 ,3 soru işaretleyip çıkacağım diye girdim sınava.Hukuk,işletme ,iktisat ...hiçbirinden birşey bilmem.bende oturdum resim çizdim.

Sınava giren herkese büyük geçmiş olsun.Umarım herkes hakettiğini alabilir.

2 yorum:

Blog Listem

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Third Birthday tickers

Popüler Yayınlar