30 Mayıs 2012 Çarşamba

son günlerde

 Bu parmak var ya bu parmak.Son günlerimizin kahramanı.herşeyi parmaıyla gösteriyor.Gitmek istediği yeri,yemek istediklerini ve gördüklerini.Birde benim burnumu:)) Sabah eşim işe gittikten sonra Asya'yı yanıma alıyorum.Asya uyanında burnumda bir parmakla bende uyanmış oluyorum.Parmağını burnuma sokuyor inatla.Ve ya da emziğini ağzıma tıkmış oluyor..
 Sürekli emzik kaybediyoruz.Emzik olmadan da uykuya dalamıyoruz.Artık aneeanneennee diye hecelemeye başladı.Yakında anne der artık.:)8. dişinide çıkarmak üzere minik.
 Parmak yine iş başında.Bizim ki yaprakları kopartmak istiyor onu gösteriyor.
Ayakta durabilen bebeklere elbise daha güzel oluyor.Elbise sezonu açılmıştır bizim için.Anneanneyle bolbol bahçe sefası yapıyor Asya.Hiç eve girmese dünyalar onun olacak ya.


Kpss ye bir ay kaldı.çok yoğun geçiyor günlerim.ders çalışamasam da pek fazla kafam karmakarışık.Kıpır kıpır bir Asya ile bu süreç daha da zorlayıcı.Gönül rahatlığıyla miniğimle oynayabilmek isterdim.Ama sınavı düşününce her yaptığım şeyden vicdan azabı duyuyorum.
 

4 yorum:

  1. o parmak bizde de pek işlevli.. kızınca sallanıyor, burna sokuluyor, her türlü delikte keşif yapılıyor, sıcaklık kontrol ediliyor.. her iş o parmakla yapılıyor.. :))
    asyam çok güzel büyüdü maşallah ya.. elbisesi de pek şık..onun o tombiş bacaklarını yesinler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oldukça kullanışlı bir parmak o zaman.adı üstünde işaret parmağı.teşekkürler canım.doğan büyüyor böyle.

      Sil
  2. o mınıgı yerım ben tombısım benım masallah sana..ne guzel ısret edıp ıstedıklerını gıstermesı..benım kuzmda uyumasa dunyalar onun olacak dısarıda durnak ıcın:)) kpss ye gelınce kocaman bır ulke ayıbı:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne dir bu bebişlerin dışarı merakı.balkon,bahçe farketmiyor.
      kpss de katılıyorum sana:(

      Sil

Blog Listem

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Third Birthday tickers

Popüler Yayınlar