11 Mart 2012 Pazar

8.ay

Son aylarda kafa karışıklığımdan dolayı Asya'nın gelişimine dair kayıt yapamadım.Eşim ne video çekiyorsun,ne fotoğraf deyince farkettim durumu.minik gözümüzün önünde hızla büyüyüp gidiyor farketmiyoruz bile.
Son günlerdeki fotoğrafları

8 ayını geride bıraktı.Birazcık Asyadan bahsedeyim de unutulmasın.
1--En çok giydirdiğim örgü takımı.Burda eklemişim.Annem örmüştü.Koca kışı bunlarla çıkarttı diyebilirim.Örgü pantolon sevmezdim ama çok şeker oluyor,ilk 8 ay kullanılabilirmiş.Hırkası çok geniş gelmişti gözümüze ama tosunum Asya ya göre biçilmiş kaftan,Diğer normal kazakları dar geliyor,kolları uzun.:))
2--Garfield yatışı..Sırt üstü yatarken dönmeyi pek beceremiyor,sanırım göbüşü engel oluyor bizim tembel hatuna :)yattığı yerde kalıyor biz onu kaldırana dek hiç istifini bozmaz.Garfielda benziyor bu yönü.

  Kendi başına ayağa kalkmaya çalışıyor ama kalkamıyor.Yüretecine dayanıp ayağa kalkmış birkere.
 3--Oturmayı hiç sevmiyor hep gezdirelim istiyor.Dönmeyi sürünmeyi öğrensin diye yürütecini kaldırmıştım ama bizi yürüteç gibi kullanmaya başladı,bel ağrılarım da artınca yürüteçe geri döndük.Evde ehliyetsiz çılgın bir şöför dolanıyor,her an can güvenliğim tehlike altında.yan yan yengeç gibi yürümesi bitiriyor bizi.
4-- Kızımın bohem beresi.Babanneye gitiğimizde şapkasından dolayı şaçı çok terlemişti.Penye bereyide unutmuşuz.Çantada birazcık küçük gelen pijamasını buldum ve kafasına geçirdim.Bacaklarınıda bağlayınca çok şık bir beresi oldu.Banyodan sonra artık evde kullanıyoruz,çok havalı oluyor Asya beybisi.:))
  Sanırım diş çıkartıyor üstlerden,nasıl salyalı,herşey ağzında bazen ayağımı bile yakalıyor ısırmak için.
Alkış ve baybay yapıyor ama sadece annem deyince.Beni annesi olarak görmüyor sanırım hatun.
En sevdiği oyuncaklar üçlü priz,saç kurutma makinası,mause,telefonlar,kumandalar ve bilgisayar.Başka birşeyle ilgilenmeyi sevmiyor.Bizden bu kadar şu sıralar.

1 yorum:

  1. artık potaya girmiş asya.. bundan sonra çorap söküğü gibi geliyor zaten..ay emekledi, ay yürüdü, ay konuştu derken bi bakıyoruz hızla büyüyorlar..

    YanıtlaSil

Blog Listem

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Third Birthday tickers

Popüler Yayınlar